Chmura zostanie  sercem transformacji poprzez  zapewnienie zręczności i wydajności w organizacji. Rok 2022 to rok, w którym przedsiębiorstwa zaczynają zajmować się swoją transformacją związaną z chmurą.

I system contact center nie jest wyjątkiem. Rośnie apetyt na systematyczne poruszanie się złożonością chmury, aby przyspieszyć transformację  centrum kontaktowego. .

Chmura: Transformujący krajobraz dla szefów firm

Przedsiębiorstwa, które identyfikują potrzebę interoperacyjności chmury i szybko adaptują najnowsze technologie, mogą poprawić wydajność swoich inwestycji w chmurę, zapewniając sobie jednocześnie znaczną przewagę konkurencyjną. Zanim jednak chmura spełni swoje obietnice, przedsiębiorstwa muszą pokonać dwa kluczowe wyzwania. Przekształcenie tych wyzwań w możliwości będzie kluczem do sukcesu chmury w 2021 roku i później:

  • Przedsiębiorstwa będą starały się uprościć przyjęcie chmury i jej transformację

Obecnie przedsiębiorstwa muszą wybierać pomiędzy podejściem publicznym, prywatnym i hybrydowym oraz wybierać spośród przytłaczającej liczby platform, aplikacji i dostawców usług zarządzania – z których każdy wychwala zalety swoich usług ponad wszystkie inne.

  • Interoperacyjność chmury stanie się najważniejsza

Interoperacyjność chmury odnosi się do zdolności systemów do wydajnej i skutecznej pracy na różnych jej platformach chmury, zwłaszcza w przypadku rozwiązań call center. Rok 2022 jest rokiem, w którym wiele firm uzyskuje systematyczność w podejściu do chmury. W skutku  organizacje te będą w dobrej pozycji, aby jak najlepiej wykorzystać te możliwości w nadchodzących dekadach.

Czteroetapowy proces jest niezbędny do przyspieszenia transformacji chmury contact center. oto te cztery kroki:

Skalowalność i stabilność 

Startup-y oraz małe i średnie przedsiębiorstwa zyskają przewagę konkurencyjną dzięki technologii klasy korporacyjnej, która pomoże im wprowadzać innowacje i rozwijać biznes na skalę globalną.

Zaawansowane możliwości analizy i raportowania 

Zbudowana na podstawowych zasadach bezpieczeństwa, prywatności i kontroli, zgodności i przejrzystości, chmura musi posiadać zaawansowane możliwości analityczne i raportowe. Firmy, które mają do czynienia z dużą ilością danych, skorzystają z chmury do analizy danych, tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania.

Satysfakcja klienta

Klienci korporacyjni chcą dziś długoterminowych i solidnych rozwiązań, które wspierają ujednoliconą infrastrukturę, aprowizację aplikacji, monitorowanie, skalowanie i optymalizację na heterogenicznych platformach chmur prywatnych i publicznych.

Wydajność pracowników

Dzisiejsi CIO muszą sprawować nadzwyczajne przywództwo w zakresie transformacji i uwalniania nowej wartości biznesowej. Chmura przyzwyczaja do przetwarzania za pomocą:

  • Zarządzania usługami
  • Zarządzania informacjami
  • Architektury
  • Innowacji biznesowych
  • Wsparcia biznesu

Pytanie, na które będzie musiała odpowiedzieć większość przedsiębiorstw, brzmi następująco: jak budować wartości w tym nowym świecie? Zależy to od rodzaju biznesu, w jakim działają przedsiębiorstwa, zdolności, jakie przedsiębiorstwa rozwijają na jutro, a przede wszystkim od umiejętności zrozumienia znaczenia innowacyjnej technologii i jej zastosowania w tym nowym kontinuum.

Materiał zewnętrzny.