Chmura zostanie sercem transformacji poprzez zapewnienie zręczności i wydajności w organizacji. Rok 2022 to rok, w którym przedsiębiorstwa zaczynają zajmować się swoją transformacją związaną z chmurą.
I system contact center nie jest wyjątkiem. Rośnie apetyt na systematyczne poruszanie się złożonością chmury, aby przyspieszyć transformację centrum kontaktowego. .
Chmura: Transformujący krajobraz dla szefów firm
Przedsiębiorstwa, które identyfikują potrzebę interoperacyjności chmury i szybko adaptują najnowsze technologie, mogą poprawić wydajność swoich inwestycji w chmurę, zapewniając sobie jednocześnie znaczną przewagę konkurencyjną. Zanim jednak chmura spełni swoje obietnice, przedsiębiorstwa muszą pokonać dwa kluczowe wyzwania. Przekształcenie tych wyzwań w możliwości będzie kluczem do sukcesu chmury w 2021 roku i później:
- Przedsiębiorstwa będą starały się uprościć przyjęcie chmury i jej transformację
Obecnie przedsiębiorstwa muszą wybierać pomiędzy podejściem publicznym, prywatnym i hybrydowym oraz wybierać spośród przytłaczającej liczby platform, aplikacji i dostawców usług zarządzania – z których każdy wychwala zalety swoich usług ponad wszystkie inne.
- Interoperacyjność chmury stanie się najważniejsza
Interoperacyjność chmury odnosi się do zdolności systemów do wydajnej i skutecznej pracy na różnych jej platformach chmury, zwłaszcza w przypadku rozwiązań call center. Rok 2022 jest rokiem, w którym wiele firm uzyskuje systematyczność w podejściu do chmury. W skutku organizacje te będą w dobrej pozycji, aby jak najlepiej wykorzystać te możliwości w nadchodzących dekadach.
Czteroetapowy proces jest niezbędny do przyspieszenia transformacji chmury contact center. oto te cztery kroki:
Skalowalność i stabilność
Startup-y oraz małe i średnie przedsiębiorstwa zyskają przewagę konkurencyjną dzięki technologii klasy korporacyjnej, która pomoże im wprowadzać innowacje i rozwijać biznes na skalę globalną.
Zaawansowane możliwości analizy i raportowania
Zbudowana na podstawowych zasadach bezpieczeństwa, prywatności i kontroli, zgodności i przejrzystości, chmura musi posiadać zaawansowane możliwości analityczne i raportowe. Firmy, które mają do czynienia z dużą ilością danych, skorzystają z chmury do analizy danych, tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania.
Satysfakcja klienta
Klienci korporacyjni chcą dziś długoterminowych i solidnych rozwiązań, które wspierają ujednoliconą infrastrukturę, aprowizację aplikacji, monitorowanie, skalowanie i optymalizację na heterogenicznych platformach chmur prywatnych i publicznych.
Wydajność pracowników
Dzisiejsi CIO muszą sprawować nadzwyczajne przywództwo w zakresie transformacji i uwalniania nowej wartości biznesowej. Chmura przyzwyczaja do przetwarzania za pomocą:
- Zarządzania usługami
- Zarządzania informacjami
- Architektury
- Innowacji biznesowych
- Wsparcia biznesu
Pytanie, na które będzie musiała odpowiedzieć większość przedsiębiorstw, brzmi następująco: jak budować wartości w tym nowym świecie? Zależy to od rodzaju biznesu, w jakim działają przedsiębiorstwa, zdolności, jakie przedsiębiorstwa rozwijają na jutro, a przede wszystkim od umiejętności zrozumienia znaczenia innowacyjnej technologii i jej zastosowania w tym nowym kontinuum.
Materiał zewnętrzny.